Lykkelig g~g~j Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 sambo :D eg har sovet på sofaen mens han har bakt store boller med vaniljekrem og kjøpt iskrem til meg :D isje værst å våkne fra ettermiddagsblund k l 22.30 til bollelukt i heimen hæ?? hihi.. han sa i sted at han gleder seg til babyen blir kommer så kan de bake boller og invitere venner på besøk mens mamma går ut med venninnene sine... er han ikke søøøøt hi hi-.....
Iltaet venter tvillinger Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Så søtt av mannen din. Dagen kan bli super med litt oppvarting ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå