Gå til innhold

idag har jeg verdens beste....


Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo :D :D :D

 

eg har sovet på sofaen mens han har bakt store boller med vaniljekrem og kjøpt iskrem til meg :D :D :D isje værst å våkne fra ettermiddagsblund k l 22.30 til bollelukt i heimen hæ??

 

hihi.. han sa i sted at han gleder seg til babyen blir kommer så kan de bake boller og invitere venner på besøk mens mamma går ut med venninnene sine... er han ikke søøøøt hi hi-.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er bare bra dressert :-P

Skrevet

Så søtt av mannen din. Dagen kan bli super med litt oppvarting ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...