lykkelig-mor- til- to Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Vesla på 3 mnd nekter plutselig å ta flaska... Tok den fint for noen uker siden, men nå hylskriker hun heller av sult en å ta i mot flaske. Har prøvd foskjellig type flasker og både mme og mm, men nytter ikke. Noen som har gode tips å komme med? Jeg ammer, så ingen krise hvis det ikke går, men det hadde jo vært greit å komme seg litt ut av huset uten henne.
En liiiten til. Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Prøv mam flaskene,myke gode tutter som ligner veldig på puppen )
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Leste en plass at hvis mamma ikke er der med melkelukt vil babyen etterhvert ta flaska når den er sulten. Sulten vinner over trassen! Vet ikke om dette stemmer da...
ditte&malusken&lillebror Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Jenten min er 5mnd og nekter også helt å ta flasken.. Jeg har prøvd og prøvd... Så og si alle flasker, mm, mme, dyppe smykken i malt og sukkervann. Pappa har prøvd å gi og mormor har prøvd å gi. I forrige uke prøvde vi faktisk at hun skulle overnatte hos mormor og satset på at når hun ble skikkelig sulten og jeg ikke var der kom hun til å spise av flasken tilslutt. Det endte med at jeg måtte reise dit og amme henne. Så der vant absolutt trassen over sulten... Men det er jo mange som får det til til slutt... Jeg har begynt å øve med litt vann på flasken hver dag og håper at hun plutselig en dag bare tar den:)
Sarah & Marcus mamma Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 datteren min nektet å ta flaske. hadde avent. d va akkurat som å sette ei flaske på høykant og hun rakk ikkje å svelge. hostet oav.' fant deretter dr.brown flasker med sånn stopper inni. slik at ikke alt kom på en gang, nå suger hun som bare d.
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Jenta vår er 5 mndr og nekter også flaske. Kan godt tygge litt på tuten så det kommer litt ut, men å spise, dvs sutte, er uaktuelt ser det ut til Nå har jeg riktignok begynt å gi litt grøt da, så det løser seg kanskje på den måten etterhvert. Men kunne vært greit å få til flaske! Flere tips?
mamma'n til bitteliten Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 Tuppa mi vil heller ikke, har prøvd mange forskjellige flasketyper, men hun skjønner det rett og slett ikke. Tutekopp er derimot veldig spennende, og hun får i seg litt av den, så det kan jo prøves. Men skulle gjerne fått henne til å ta flaske jeg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå