Gå til innhold

Er dette rart (langt)??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste sønnen min blir snart 12 år og dagen skal selvsagt feires. Som vanlig så styrer og ståker jeg en del i forkant.

Opprinnelig hadde vi tenkt å ha svigerfamilien min på grillmat dagen før og på selve dagen skal vi grille hos oss sammen med faren, stemoren og søsteren til sønnen min her hos oss.

Jeg har litt vondt av farmoren (som forøvrig er et ork og være sammen med av div. grunner) som vi i år ikke har invitert. Vi mente at det fikk faren til jr. ta seg av samt feiring med foreldrene til stemoren.

Det jeg lurer litt på er om det vil være rart og invitere hele "bøtteballetten" på selve dagen i stedet?

Riktignok vil vi bli 11 voksne (m/steonkelen til jr.) og to på ca. 1 1/2 år.

Har ikke foreslått dette for mannen min ennå, men tenkte jeg skulle det. Plass har vi vel egentlig, bare litt lite sitteplasser. Men det skal vi få til.

Tenker også litt på at mannen min er en del sliten nå om dagen pga. arbeidspress, og i tillegg har han uoppfordret sagt han kan ta med jr. og noen kompiser på noe tidligere på dagen. Grillingen blir jo helt og holdent hans jobb. Redd jeg skal slite han helt ut på dette.

Om jeg foreslår dette for han, og de andre foreldrene synes dette er greit, er det fjernt om jeg da ber dem om å dele regnina på mat og drikke med oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dele regninga med eksen mene du? Ja, det kan du vel spørre om, siden han slipper å invitere dem hjem til seg og ha selskap der, så er det vel rett og rimelig at han er med å sponser dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...