Gå til innhold

hvor vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange av dere mistet i SA/MA før dere kom hit? er på besøk fra 1.trimester og føler at ALLE mister før det går bra:(er bare 4+1.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd både SA og MA. Men hvor vanglig det er det skal jeg ikke si for sikkert. Det er jo ganske mange som opplever det dessverre.

Masse lykke til og håper det ikke skjer deg eller noen andre=)

Skrevet

Det er mange som verken har hatt SA/MA her..Så du må ikke tvile..Jeg er 14+5 idag og her er alt bra..Du må ikke bekymre deg=)

Skrevet

Jeg er 23+2 på vei, og alt er bare bra med både meg og det lille gullet i magen. Har verken hatt SA eller MA, så det er mulig..

Skrevet

Første gang gravid, aldri MA/SA og er nå i min 21. uke!

Husk at de fleste som mister, er de som trenger å prate om det..mens de som det går bra med ikke trenger å snakke så mye om det. Tror det virker som om det er så mange fordi de samles på et sted.....

Skrevet

Har heller sldri hatt det og har en sønn på 7 og skal ha en til i desember... måtte bare kutte ned på bim da jeg var i 1 trimester vart kjemperedd av alle disse trådene.. mye kosligere på 2 trimester og skravle.. uansett lykke til med svangerskapet=)))

Skrevet

har hatt en SA. vi hører som regel mer av de som mister enn de som ikke mister. sitt jaffal ikke å tenk på det.

alt går nok kjempe bra skal du se=)

Skrevet

Jeg er i min 13.uke.. Alt bra med meg og den lille... Ikke hatt noe SA/MA... Men tanken har surret lenge hos meg også... Jeg må bare unngå å lese om det.. Man blir jo så redd... Tenk positive tanker, så går dette helt sikkert bra ;o)

Skrevet

Jeg har hatt begge deler. En SA i uke 5,og en MA i uke 11. Alt er fint denne gangen(ellers hadde jeg jo ikke vært her!),har ikke hatt noen blødninger eller noe,så denne gangen tror jeg alt går som smurt! Er i uke 21 nå og kjenner vesla sparke flere ganger til dagen:-)

Skrevet

dytter litt jeg, artig og se "statestikken"

Skrevet

jeg er 15+6 og hadde en SA i fjor. men denne gang ser alt til å gå bra ut :) men du må ikke bekymre deg. jeg spurte jordmor å hun sa d var veldig normalt å miste. 1/3 mistet. så di fleste bærer frem uten å miste. ikke tenk så mye på d. lykke til!

Skrevet

Har aldri hatt SA/MA. Venter nummer tre nå.

Skrevet

jeg har ikke hatt noen av delene er idag 19 uker...så det går ann at alt går bra første gang:)

Skrevet

første svangerskap gikk kjempe fint, har en jente på 18mnd

andre svangerskap endte i SA i uke14

tredje svangerskap altså no, går foreløbig veldig fint, er no 12+4=)

Skrevet

Har ikkje opplevd verken SA eller MA, er no i veke 24 med andremann.

Skrevet

Har ikke hatt SA eller Ma, er 16 uker med nr to.

Skrevet

De fleste opplever å miste en gang, men det er en gang i løpet av alle svangerskap de har. De fleste får jo mer enn et barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...