mamamama Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Tulla mi på 4 år har mast lenge om søsken nå. I går var hun veldig alvorlig. Satte seg ved siden av meg i sofaen og satte øynene i meg: "Mamma. Jeg vil også være noe. Alle andre i barnehagen er noe. Hvis du får baby i magen blir jeg også noe. Som storesøster for eksempel" *smelt* Må vente 6 uker med å gi henne nyheten. *trippetrippe*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå