nikolai Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Til bursdagen sin. Synes det er veldig søtt, og har veldig lyst til å lage en sånn. Men hvordan? Noen som har oppskrift???
Monajenten Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Huff, sikkert ikke det du ville ha, men legger ut oppskriften likevel;) http://www.nestle.no/neobuilder.php?id=20050819174724910000002002546582&PHPSESSID=45ae76e227c04f34005594ade1dff88e
Monajenten Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?s=b3d871544ca6832735fd354f6a9832bc&t=520136
hostogharkheledagenlang Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 spidermann muffinsene var døds kule da, må huske til neste bursdag. Nå ser det jo ut som om du skal bake selv da, men jeg vet at man hos mange bakere kan få hvilket bilde man vil på lokket av kaka, så da kan du jo ta med bildet av spidermann.... Ellers har jeg ingen forslag på spidermann kake gitt, vanskelig da.
nikolai Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2007 Klarte bare å åpne den første. Men det var kanskje 2 linker til samme? Ikke første gang jeg får jeg fra deg forresten:). Ikke så ofte her jeg. Husker nicket ditt fra min første tid inne på barnimagen og dinbaby (2003-2004).
Monajenten Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Så koselig å bli husket:) Det kan hende du har fått et mellomrom i linken, kanskje der linjene deler seg? Det var ihvertfall link til en tråd på nybaktmammaforumet, hvor de diskuterte spidermankake, og det går visst an å lage det med sånn cacasform. Gå på www.kvasir.no og skrive "spidermankake".
hostogharkheledagenlang Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 du kanskje teit forslag, men kan du ikke lage ett edderkoppnett på selve kaka og sette en spidermanfigur oppå så det ser ut som om han henger i nettet liksom,.... Skjønte du? )
hostogharkheledagenlang Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 noen bilder http://images.google.co.uk/images?q=spiderman%2Bcake&hl=en&um=1&sa=X&oi=images&ct=title
hüpf-kuh Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 Her er hvertfall mye inspirasjon: http://www.flickr.com/search/?q=spiderman+cake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå