Gå til innhold

Hun ønsker seg spidermannkake...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til bursdagen sin.

Synes det er veldig søtt, og har veldig lyst til å lage en sånn. Men hvordan? Noen som har oppskrift???

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spidermann muffinsene var døds kule da, må huske til neste bursdag. Nå ser det jo ut som om du skal bake selv da, men jeg vet at man hos mange bakere kan få hvilket bilde man vil på lokket av kaka, så da kan du jo ta med bildet av spidermann.... Ellers har jeg ingen forslag på spidermann kake gitt, vanskelig da.

Skrevet

Klarte bare å åpne den første. Men det var kanskje 2 linker til samme?

Ikke første gang jeg får jeg fra deg forresten:). Ikke så ofte her jeg.

Husker nicket ditt fra min første tid inne på barnimagen og dinbaby (2003-2004).

Skrevet

Så koselig å bli husket:)

 

Det kan hende du har fått et mellomrom i linken, kanskje der linjene deler seg? Det var ihvertfall link til en tråd på nybaktmammaforumet, hvor de diskuterte spidermankake, og det går visst an å lage det med sånn cacasform.

 

Gå på www.kvasir.no og skrive "spidermankake". :)

Skrevet

du kanskje teit forslag, men kan du ikke lage ett edderkoppnett på selve kaka og sette en spidermanfigur oppå så det ser ut som om han henger i nettet liksom,....

Skjønte du? :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...