Prinsesse 22.07.07 Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Har igjen hele 23 dager til ul termin,men i dag har jeg virkelig hatt mange sterke kynnere og ned press. har liksom gått å vente på at vannet skal gå. Kom også litt blod da jeg var på do i dag,men bare den ene gangen. Føler på meg at noe har skjedd der nede. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg er så spent på om det kommer til å skje noe mer... Må vel bare regne med at det går en stund til,men jeg håper at det skjer snart. Jenta er jo 13%+ i vekst,så hun er vel stor nok. Gleder meg masse.
ljuba Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har samme termin som deg:) Er superklar også! Murrer hele tiden og har tak om natta. Venter bare på at det hele skal sette i gang:) Har også ei stor jente der inne:)
rosalilla Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Jeg er også veldig klar.. Har bare 11 dgr igjen til termin nå, men klarer jo nesten ikke vente!! Tenker på d HELE tiden... Hvordan vet dere at dere har så store jenter? Bare på symfysemålet eller? Til meg sa nemlig legen at om jeg var stor, så behøvde d ikke ha noen betydning på ungen.. Bare litt nysgjerrig på om jeg har en stor gutt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå