frøken blå Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 1. Hva er det "mest amerikanske" navn du kan tenke deg? 2. Hva er det vanligste amerikanske navn, tror du? 3. Hvilke amerikanske navn kunne du selv tenke deg å bruke på egne barn? (om det var aktuelt) 4. Hva er det mest "Texas-aktige" navnet du kan tenke deg? 5. Overklasse-navn? 6. Underklasse-navn? Morsomt å se om vi tenker likt.... Hehe.... Nevn gjerne flere navn på et og samme spørsmål om du kommer på mange.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 hehe. 1 - litt usikker her ja. 2 - Johhny 3 - Jessica, Anthony 4 - George 5 - Paris 6 - Gilbert står helt stille her nå egentlig, men jeg kjeder meg
Puncky med nr tre i magen Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 1. Mest amerikanse navnene må være Kelly, Jessica og Bill. 2. Robert eller Bill og Katie kanskje 3. Phoebe og Aidan 4. Bobby eller Bill helt klart! 5. Summer og John 6. LaMarcus og Betty
katlinka Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 1. Hmm, mange å ta av.. Bob (Robert) kanskje.. 2. Aner ikke.. muligens Bob her også 3. Mange amerikanske navn som fint kan brukes.. syns Dylan er fint til gutt, Skylar til jente. Amerikanerne har det jo så kjekt med at navnene kan brukes både til gutt og jente. 4. Bubba 5. Minnie, Winston 6. LaKeisha eller noe i den duren..
*Rutletutt* Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 1. Charlene og Bob 2. Hmmmm....Nick og Mary (var i alllefall mange som het det der jeg bodde i USA 2. Madison - syns det er nyyyydelig, men passer IKKE på Norsk:o( 3. Billy-Bob 4. MacKenzie og William 5. Britney og Shawn
Djoolia 07+08+12 Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 hehe, bubba ja. det glemte jeg jo helt. Husker en fra texas som var med i extreme makeover som het det, han var skikkelig cowboy-guy.
frøken blå Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2007 Hehe, selv er det: 1. Hva er det "mest amerikanske" navn du kan tenke deg? Jessica 2. Hva er det vanligste amerikanske navn, tror du? Jake og John 3. Hvilke amerikanske navn kunne du selv tenke deg å bruke på egne barn? (om det var aktuelt) Kelly, Lucy, Molly, Jonah, Hope, Shawn 4. Hva er det mest "Texas-aktige" navnet du kan tenke deg? Henryyyyyy (howdyyyyyy henryyyyyy....) 5. Overklasse-navn? Nichole, Jessica 6. Underklasse-navn? Susy, Sue, Billy
2Blåbær Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 1. Kelly 2. Det mest populære guttenavnet på nyfødte de siste 7 årene har vært Jacob. Jenter: vet ikke 3. hehe, sønnen min heter Jacob 4. George, Bob 5. Connor, Joshua 6. Tallulah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå