topzy Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 hva er gj.snitts lengde på en 2 år gammel gutt? Min var 94 cm, er det veldig langt? stemmer det at du kan gange med 2 og få ca sluttlengden?
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 O ganske lang ja, min var 83 cm...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Her var junior 90 cm ved 2 års kontrollen. Har og hørt at man kan gange lengden på 2 års kontrollen med 2 og få sluttlengden, men om det stemmer vet jeg ikke.
hostogharkheledagenlang Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 min var 96 lang og ja de fleste vi møter tror han er 3 pga lengden. HS sa også at han var lang og lo da jeg fortalte at også pappaen er litt pygme. Så to pygme forldre kan fint få laaangt barn,
bente69;) Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Snuppa vår var 90,5 cm på to årskontrollen. Så sønnen din er nok litt lengre en gjennomsnittet med 94 cm på toårskontrollen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå