Gå til innhold

Koselige svigers...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev her inne for lenge siden i ren fortvilelse for at svigers ikke ble noe glad når vi fortalte om spira i magen min. Svigerfar ble jo direkte sinna, så jeg var ganske fortvilt over hele situasjonen. Månedene har gått, og jeg bestemte meg for å ta de for det de er, og heller svelge kamelene mothårs, sånn at de uansett ikke skulle ha noe å utsette på meg. Vi har dratt på besøk, invitert de på middag og vi har vært sammen når det har vært naturlig. Barnet i magen har ikke blitt nevnt før for et par uker siden av svigerfar, mens svigermor nok har vært mer positiv de siste ukene:)

Vi har fått et par bodyer, og vogga har vi fått låne... og i dag kom de med et nydelig sengesett jeg faktisk har sikla på:) Og det beste av alt, det var min til tider arrogante og sure svigerfar som hadde plukka det ut:)) Så nå kan jeg endelig puste ut, og håpe at alting løser seg til det beste...

Svigers har sine sider, og jeg kan forbanne dem opp og ned av og til, men jeg får ta de for det de er... Gode på bunnen er de uansett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alltid man blir helt klok på disse svigersene sine ;o)

Bra de har tatt til vettet! De får jo et splitter nytt lite vidunderlig mirakelbarnebarn!

Skrevet

Hehe, de tar til vettet, det tar bare litt tid av og til:)

Skrevet

Så hyggelig da :)

Har sikkert gått opp for de at skal bli besteforeldrene, kan ta litt tid å svelge for enkelte.

Skrevet

Bra at det ordnet seg!! Det høres ut som du har vært veldig tålmodig og fornuftig må jeg si, vet ikke om jeg hadde klart å være sånn! Respekt :o)

Skrevet

Så utrolig bra!

Er bare å gi de litt tid, så ordner ting seg som regel til det beste!

Skrevet

Det er vel egentlig poenget:) Gi dem litt tid, men du verden min kjære fikk gjennomgå av strisinnet mitt i vinter, hihi:)

Nå får vi se hvordan det blir når ungen kommer til verden da... De har egentlig vært helt greit interessert i de barnebarna de har (ikke blanda seg for mye), så jeg satser på at de ordner seg.

Kanskje et tips til både den ene og den andre? Bruk litt tid, og ta evt problemer opp før de vokser seg uhorvelig store? Mulig det er et triks som funker flere steder enn her?

• 2 uker senere...
Skrevet

Kanskje de er av den "gamle" sorten. Har forstått at det er mange som ikke vil snakke om babyen som skal komme, fordi det kan skje så mye. Min svigermor er slik, men hun sa ifra at hun var glad på våre vegne men kom ikke til å kjøpe noe før babyen var ute, fordi for henne ga det dårlige vibber og noe kunne skje med babyen, hun var også lite interessert i babyen under svangerskapet, men etterpå har det vært helt topp.

Hun har pustet lettet ut og gleder seg nå masse over snuppa og kjøper noe til henne støtt og stadig, bare kos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...