Gå til innhold

Penger på sydentur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere dette? Tar dere ut alt i EURO eller bruker dere VISA eller reisesjekk (eller er det urgammelt nå??)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har akkurat vært på ferie nå og tok med litt penger i euro, kanskje en fjerdedel av det vi hadde tenkt å bruke. Resten tok vi ut i minibank i et par omganger ettersom vi så hvor mye vi brukte og sånn: )

Skrevet

Akkurat sånn gjorde vi det også. greit å ha littt euro til den dagen du kommer ned og dagen etter hvertfall. Så tok vi ut i minibank etterhvert. reisesjekker er skikkelig ut, ja...hi hi:-)

God tur da! Heldiggriser som skal på ferie nå.

Skrevet

Jeg var nettopp en uke på Kypros, men vekslet alt med en gang. Men så hadde ikke jeg noe særlig høyt budsjett da det bare var meg og lillegutt.

Men som oftest gjør jeg som de andre her, har litt til de første dagene, og resten av pengene på konto.

Skrevet

Kommer ann på hvor vi skal. Drar vi til et euroland tar vi med litt i euro og bruker visa på resten.

Drar vi andre steder sjekker vi hva som fungerer i det landet.

Uansett har vi bestandig noen få norske kroner eller dollar i nødkontanter. Bare nok til at vi kan betale en telefonsamtale eller kjøpe en bussbilett i et krisetinfelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...