silly sally Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 noen som har en god oppskrift å dele med meg? med alkohol
silly sally Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. juli 2007 skulle selvsagt være velkomstdrink
Dailis Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Hmmm, musserende hvitvin, appelsinjuice, farris og litt sitronbrus med litt frukt biter, bittesmå sådanne brukte den på hotellet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå