Gå til innhold

Små barn sover ikke....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... de ligger til lading!!!!

Gjett om det er sant her i gården! Jeg syns jammen det er slitsomt når Theodor har ferie fra barnehagen jeg... Han er utrolig sjarmerende, aktiv, morsom, sprelsk, artig, høyt og lavt og alt det der... Men jammen er det deilig å slå av bryteren om kvelden!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehe........snakket om akkurat det samme her idag med naboen:-) Det var noe helt annet å ha små viltre når man var 21 selv;-)

Jeg innrømmer det gjerne - jeg blir fortere sliten nå enn dengang - så var det sagt;-)

Får bare håpe at ingen på skravle ser det........hahahaha!!!

Skrevet

Å så godt å høre at det ikke bare er meg :o)

De unge vellykkede, snusfornuftige mødrene på skravle kommer neppe inn her og leser på siden for oss oldiser! Tenker de har mer enn nok med å følge med på alle innleggene der inne, som popper opp i ett hakkende kjør :o)

Skrevet

Da er vi mange i samme båt...phu...tempoet og energien kan ta pusten fra de fleste,men så lenge jeg kommer meg både ned og opp fra gulvet for å leke går det bra ;)

Men var litt mindre slitsomt når jeg var 23 år ja,ikke tvil om det :=)

Skrevet

Som jeg skulle ha sagt det selv, når det er kveld er det jaggu godt å hvile hodet litt! Selv om jeg selvsagt har verdens beste barn , så er det godt å ha det litt fredelig på kvelden. Som min eldste på 5 sa det : Mamma nå må du kjenne litt på stilheten du, mens vi sover!

Skrevet

For en vakker kommentar! Blir helt frelst av slike små fantastisk kloke skapninger jeg!

Skrevet

Så sant så sant...kjenner til fenomenet...Turbo Thyra heter jeg. :-)))))))..... Mamma sliten???? ohh nei da....!!!!! Ok.. Hun var i barnehagen i dag... :-)))))

Skrevet

Ja sliten er jeg men vett til og gå å legge meg har jeg ikke, Det er så deilig med noen timer for seg selv:-). Bestemmer meg hver morgen for at i kveld er det tidlig til sengs men det klarer jeg aldri. Men nå skal jeg i seng. Natti natti...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...