Gå til innhold

Høye hvite blodlegemeverdier, utenfor tema.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen min ringte i dag etter jeg var der i forgårs og ville ha meg inn til en ekstra sjekk og diskutere prøvene som vi hadde tatt og ta nye.

Jeg var der for influensalignende symtom, verk i ledd, nattesvette og feber, hodepine, og ut av kroppen opplevelse. I tillegg mangler jeg b12 vitamin.

Noen som vet noe om det ? jeg blir litt nervøs for alle mine blodprøver bruker jo å være fine. Har lest litt om kreft men det kan jo ikke stemme! Noen som vet noe om det med å ha for høye hvite blodlegemer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Årsaken til for mange hvite blodlegemer er som regel at de hvite blodlegemene "spiser" opp de røde. Det er ikke bra å ha verken for lite eller for mye av de hvite blodlegemene.

Har du for lite b12,kan det hende du må få noen sprøyter med b12 injeksjon, men det er ikke sikkert at verdien er så lav at det er nødvendig. Like så med den forhøyede verdien av hviteblodlegemer. Kan hende at verdien er like over normalen, og at de dermed bare vil passe på & følge med for sikkerhets skyld.

Hvet egentlig ikke så mye mer desverre.

Skrevet

Takk for svar. Blir spennende med nye svar på prøvene. Flere som vet noe om å ha for høye hvite blodlegeme verdier?

Skrevet

Leukemi..eller kreft generellt. Og AIDS kan gi det..men man må ikke male fanden på veggen

Skrevet

Tok vel aidstest da jeg gikk gravid så det utelukker jeg. Kreft høres for voldsomt ut for meg. Kan ikke det være noen andre litt mindre hissige sykdommer. Eller kan det bare være tilfeldig?

HI

Skrevet

vet ikke. Man får jo hvite blodlegemer i urinen når man har UVI. De sier stort sett ifra når noe er galt tror jeg..google det litt da vel

Skrevet

Fant det her:

Når man har forhøyet verdi av hvite blodlegemer, så betyr det rett og slett at man har en infeksjon i kroppen. De hvite blodlegemene er kroppens bakteriepoliti, og de frigjøres i store mengder hvis man har infeksjon i kroppen. Bare det at han hadde kyssesyke og streptokokkinfeksjon gjør at han får høyt innhold av hvite blodlegemer, fordi disse er ute for å ta bakteriene som har slått seg til i kroppen hans.

Skrevet

Jøss, takk for svar :) nå får jeg sove litt bedre:)

Natta:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...