elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 fant drømmekjolen idag.! 13000 kr kostet den, fra merket pronovias. Den satt som støpt, men syns det va litt vel mye peng jeg da.. *sukk* ønsker en enkel, spesiell brudekjole uten mye volum og mange meter med slep, sp hvis noen har en så send meg gjerne en pm så tar jeg kontakt!
Nusseline♀♀♂ Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Du har ikke mulighet til å kjøpe i Sverige da? Vi dro over grensen og betalte vel ca 3000,- for en helt ny kjole og den var kjempefin!
Monajenten Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Hvis du fant drømmekjolen, så hadde jeg kjøpt den! Du kan jo selge den for evt. halv pris etterpå, og så vips, så har du egentlig ikke betalt mer enn 6500,- for den:)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Åååh brudekjolen min, den er miiin! Den selger jeg ikke til noen! Men alle er ikke som meg da.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Vet ikke om jeg hadde tenkt å selge min egentlig... men det høresutsomom du hadde likt min. Den er litt større i størrelsen. Er en størrelse 40 men er ikke større en 38. Var gravid når jeg gifta meg så jeg trengte en som var en størrelse større enn hva jeg egentlig bruker. Den har litt slep da.... broderier og perler spredt over hele. Kledde knapper fra nakken hele veien ned. Tror du det er noe som du hadde likt?
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2007 hmmm..sant sant! liker tenkemåten din monajenten;o)
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. juli 2007 hmm. faktisk ikke tenkt på. lurte på å dra en tur til københavn, men har ikke kommer så langt enda. finnes det noen nettsider i sverige somdu kan anbefale meg å ta en titt på?
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2007 den høres da veldig fin ut den! du kan evt sende meg en mail med bilde hvis du har?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. juli 2007 #10 Skrevet 5. juli 2007 Nå er mannen min akkurat ute en tur, men jeg skal høre om han har et bilde på dataen et sted. Så send meg en pm med mailen din så skal jeg maile deg så fort jeg kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå