Plutseliten :) Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Han har skjønt at for å komme seg fram her i verden må man bruke kroppen Nå har lille vennen endelig lært seg å rulle...tvers gjennom stua og under sofa og bord. Da var alle nederste hyller tømt,cd og dvd spredd utover,planter plassert høyt og jeg lurer bare på egentlig hvor den av/på knappen er, på disse små )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 ........og vips så er han oppe og løper rundt og klatrer i alt som kan klatres i, jammen godt vi får trim;-)) Gøy når de begynner å skjønne at de kan bruke de små kroppene sine:-)
Plutseliten :) Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 Hmmm...det går så utrolig fort.Synes ikke det er lenge siden han lå så hjelpesløs og liten. Jeg nevnte det for en venninne som nylig fødte en på 1700gram, som syntes Adrian var så stor. At det samme tenkte jeg på første kontrollene på helsestasjonen...."så utrolig store de babyene var" Vi får nyte tiden,glede oss over utviklingen selvom det kan sette hjerter i halsen. Det blir noen knall og fall,men det går jo helst bra. Plutselig er de hormonbomber de også....fikk en melding servert her av min datter da jeg bad henne om å rydde av bordet "du får jo betalt for å gå hjemme" hehe..sjarmerende. (Hun er ikke sånn vanligvis,jeg hadde nok ertet henne bra på meg først
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 grattis med "rullerende baby" ))) her går det unna skal jeg fortelle deg.så di late dager er talte gitt.
Plutseliten :) Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2007 Gratulerer med 10 mnd gogutten! Hilsen og klem fra 9 mnd baby"n Du leder fortsatt med en mnd....men jeg kommer rullende etter )))
Gummelillan Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Gratulerer med rullende liten pjokk! Vår lille Leo lå veeeldig rolig veeeldig lenge. Var lenge minst på barselgruppa (6 uker premature) og de første månedene var hun en liten slapp miniatyrbaby sammenlignet med de store gutta i gruppa. Men så fant hun ut at hun skulle bli stor hun også. Og da var det jo greit å ligge heeeelt rolig slik at ingen energi gikk unødig til spille ;-) Men SÅ var hun klar. Ikke lenge etter hun fylte året sto hun og tok sine første ustøe skritt og nå, drøyt 14 måneder gammel må selv mamma innrømme at hun faktisk må kalles gående ;-) Men finner du avknappen så gi oss et hint om hvor den er da! Jeg vil gjerne beholde denne siste leeeeenge som søt liten baby ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå