konvall Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Har vært bruker noen måneder, men aldri vært her inne før nå. Er det mange av oss her inne?? Jeg er ei jente på 35 år med tre barn. Bor i Buskerud. Er for tiden hjemme i permisjon med minste frøkna. hadde vært flott om dere fortalte litt om dere selv..... Dere kjenner sikkert hverandre alt. Stille og rolig jente.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Her er vi en herlig gjeng, en fin blandings fra hele landet. Selv er jeg akkurat blitt 40 og har tre barn fra 15 mnd til 19 år, derav nicket:-) Holder til i Østfold og er sambo:-) Er vel en av de gamle traverne her inne, men har vært stille en stund nå..... Men når høstmørket kommer snikende, så blir det nok sikkert mer liv her på siden igjen:-) Og moro - det har vi! Høyt under taket - enormt med raushet og mye klokskap:-)
Trollmora Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Velkommen inn hit! Som Attpåklatten sier er det litt feriestille her, men det er høyst midlertidig. Jeg er 41, har en gutt på nesten 5 og en lita snuppe på omtrent 2 1/2. Vi bor i Akershus og trives med det. Alle kjenner ikke alle, noen har møttes, men det ar langtra alle det. Kjempefint å være her, ingen sure kommentarer, bare raushet og masse humor:o)
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Heia.. Er ogå ny bruker her :-). Er 39 år og har to døtre. Bor i Rogaland og er hjemme i permisjon med den minste som er blitt 10 mnd. Kunne godt tenke meg å få litt kontakt med andre" flotte modne mødre :-)". Håper dette er en plass for det. Føler meg ikke helt hjemme på de andre sidene.
Trollmora Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Velkommen inn hit du og! Her er det plass til alle!
Plutseliten :) Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Hei og velkommen Jeg er 38 år en kort mnd til, har en datter på 15 1/2 år og en liten gutt som blir 9 mnd om et par dager.Blir hjemme i permisjon et år til. Bor i Akerhus med samboer og 2 flotte bonusbarn på 6 og 8 år. De er hos hos en dag i uka og annenhver helg.
coscos Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Hei! Velkommen inn hit! Jeg er også relativt ny, er innom av og til, blir sikkert mer etterhvert når lillegutt får litt mer rutine på sovingen sin (nå er det alt fra 5 min. til 3 timer!). Fikk min første 30. april, blir 36 i august, gift og bor på Oppegård.
denise Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 hei er også ny her inne. er 41 år. har 5 barn, de to yngste er født i 05 og 07.
Gummelillan Skrevet 11. juli 2007 #9 Skrevet 11. juli 2007 Velkommen inn! Veldig hyggelig her. Har i perioder vært skikkelig hektet, men i det siste litt mer ufrivillig fraværende i mangel på nok timer i døgnet etter å ha startet i full jobb igjen.
RajaPia Skrevet 11. juli 2007 #10 Skrevet 11. juli 2007 Har vært lite her inne jeg også. Jeg er ei jente som fylte 40 i juni. Har en flott sønn som ble født i 1990 , og en liten attpåklatt av ei lita snuppe født i september 2005.. Ble alene med barna,de har ikke samme far da..., og skal være hjemme fram til oktober 2008 om ting går som planlagt. Bor på et tidligere småbruk, men eneste som er igjen av det er uthus , en ganske stor hage, og et stort gammelt hus. For tiden bor det 4 katter her også. Bor ikke så langt unna Hamar, og kjenner svært få modne damer med små barn. Jeg kjenner ingen her inne. )
Gummelillan Skrevet 11. juli 2007 #11 Skrevet 11. juli 2007 Glemte da selvsagt å si at grunnen til at jeg vanker her inne er at jeg er en småtravel småbarnsmamma på 37 1/2, med 3 søte små prinsesser, henholdsvis 7 år, 2 1/2 år og 14 mnd. Bor i Bærum.
Julie Angelica:) Skrevet 11. juli 2007 #12 Skrevet 11. juli 2007 Er det plass til meg her inne? Jeg blir 34. Julie Angelica har akkurat fylt 1 år:) Hun er min første og eneste så langt. Vi mistet vår første som skulle komme 28 okt i 2005. Julie Angelica er det beste som har hendt meg. Det ligger bilder på våre album her for de som vil se:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. juli 2007 #13 Skrevet 12. juli 2007 Hjertelig velkommen skal du være:-) Forstår godt at Julie Angelica er det største som har hendt deg - de er små undere disse skjønne ungene våre. Ikke alle som får lov å være her på jorden, men englene tar godt vare på de som måtte dra så altfor tidlig over til den andre siden - i lyset :-)
Anita65 Skrevet 12. juli 2007 #15 Skrevet 12. juli 2007 Hei... Jeg har vært her i 4 mnd nå, men ikke så veldig aktiv ennå. Er 41 år og har tre jenter på 11 1/2 , 9 1/2 og 7 år og en liten gutt, skikkelig attpåklatt - overraskebde også, men veldig moro.Vi bor sammen med pappan i huset på en gård i Trondheim. Synes det er veldig hektisk, men roligere nå som jentene har skolefri. Lillegutten vår fikk en tøff start med mekoniumaspirasjon (dro ned sterkt tilgriset fostervann på lungene under fødselen ) med det resultat at ene lunga punkterte og kollapset. Men han fikk supergod pleie på Nyfødtintensiven i 11 dager , og siden har alt gått kjempebra.Er frisk som en fisk og har ingen men av det som skjedde. Han er veldig rolig, blid og snill. Sover hele natta og trenger ikke pupp før om morran :-) Vi koser oss veldig med han alle sammen. Nå drar vi på hytta i ferien og det gleder vi oss til :-) Dette ble jo langt, men sånn ble det. Syns sidene her er koselige, så jeg titter ofte innom, og etter hvert blir jeg nok mer aktiv..........
Julie Angelica:) Skrevet 12. juli 2007 #16 Skrevet 12. juli 2007 Attpåklatten: Kanskje ikke så rart du ikke fant albumet, for bildene er lagret under det gamle nicket mitt som var randi cecilie:) Mitt eget navn. Måtte jo gjøre om nicket når prinsessa mi kom til verden:) Glemte å skrive det i går. Takk for gode og kloke ord:)
Karomamma Skrevet 13. juli 2007 #17 Skrevet 13. juli 2007 Velkommen hit!! Jeg er 41, bor i Oslo sammen med Karosnuppa på 2 år og Karopappa. Akkurat nå er vi på ferie, så jeg er ikke noe særlig her inne for tiden. Men verre skal det bli
allerhelstNorge Skrevet 13. juli 2007 #18 Skrevet 13. juli 2007 Hei og velkommen til alle dere nye. Meg selv er litt aktiv i rykk og napp, og sånn blir det kankje når man har små barn, turnusjobb, studier etc. Men varm og godt er det iallefall her inne.... Jeg ble 40 i mai, er samboer i England med engelsk mann. Vi har to flotte prinsesser på 3,5 og snart 5 og liten pekingeserhund på 11,5år som alle 3 forstår norsk, engelsk og svensk ) og et bonusbarn på 17 som vi ikke har sett på 1år (og det er ganske trist men sånn er det). Og jeg gleder meg til å bli jordmorstudent høsten 08 og så gleder jeg meg vel så mye til å flytte tilbake til Norge på ett eller annet tidspunkt etter endt studium. Klem og koz
Alvefjeset Skrevet 15. juli 2007 #19 Skrevet 15. juli 2007 Hei! Jeg er også ny på dette forumet. 32 år, 2 barn, snart 3 og 1 år. Hektisk verdag når begge foreldre er i full jobb og pendler. Bor i indre østfold...
Kena Skrevet 15. juli 2007 #20 Skrevet 15. juli 2007 Må vel slenge meg på her jeg , er forholdsvis ny jeg å! Jeg er 37 år, gift og har 2 gutter på 2 og 5 år! Vi driver gård, så jeg er heime å arbeider. Dere ser ut som en trivelig gjeng, så her tror jeg at jeg vill trives! Blir vel sikkert mye mere fart når høsten kommer tenker jeg, så det er vel bare å henge med!
Natteravnen* Skrevet 15. juli 2007 #21 Skrevet 15. juli 2007 Heisann, og velkommen til alle nye. eg er 38 år , vestlandstaus, med to jenter. Eldste blir snart fjorten og vesla (også kalla lille turbo....-med god grunn) blir ett år i august. Trivs veldi godt her inne, mange koselige damer her!
Maud Skrevet 16. juli 2007 #22 Skrevet 16. juli 2007 Velkommen hit! Jeg er 38, har to gutter som begge fyller år neste måned og da blir 2 og 8. I tillegg venter vi en liten i desember som ser ut til å være en jente. Giftet meg med verdens beste mann i oktober, bor i Oslo, men er på flyttefot til Akershus. Noen her inne er nokså aktive og kjenner hverandre godt herfra. Jeg har møtt noen av jentene ved en anledning. Det er vel først og fremst med aktivitet her inne at vi blir kjent med hverandre :-)
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #23 Skrevet 16. juli 2007 Hei! Jeg er og ny inne på dette forumet. Er 36 snart 37 - gift og en datter på 3 år . Skal prøve oss på nr 2 i løpet av dette året ) Bor i Bærum og er hjemmeværende ... eller som jeg liker å kalle det "homemaker" som de sier i usa (høres litt mere fancy ut.. ha ha ha)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå