2 søte små gutter Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Jeg bare lurer, liksom.... Synes den er praktisk og grei, jeg. Vokser fort og er grønn hele året... Men har hørt andre meninger om den....
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Ja, det er litt harry. Men det er litt harry å bry seg med det også. Vi har en slik hekk, men den er ikke så fin, for den blir brun inni. Hva med barlind? Den er også vintergrønn, og er like grønn og fin uansett. Vokser ikke så fort da, og hvis du velger en type med røde bær er de giftige. Men det er liten sjans for at banr skal spise dem, for de smaker vondt, og dessuten må du tygge selve frøene inni bæret for at det skal ha effekt
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Sett opp et gjerde, og mal det grønnt... Så har du hekken din uten så veldig mye vedlikehold å snakke om!!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Nehei!! Jeg synes thuja er fint, jeg!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Jepp, billig-hekk!! Og ikke så veldig hardfør heller (blir lett brun). Sats heller på noe mer spesielt, da blir du mer fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå