Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 hvorfor er du her??? Skal ikke du føde??? hehehe... æsj nå va jeg teit... unnskyld..
varg veum Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 nei dere har ikke skremt henne nok tydeligvis.... såå hun nekter!!!
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Har prøvd å lokke henne ut lenge, men snakker tydeligvis ikke hennes dialekt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå