Gå til innhold

Til dere som har tatovering...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dette antagelig er et superteit spørsmål men spør likevel.. har lyst på en liten tattoo på foten min, men er redd for forgiftning - leste nemlig en gang at man kunne få både det ene og det andre av de nålene man brukte! Er det noen her som har tatovering som har fått noen skader e.l av den?? Jeg er nok litt vel hysterisk her men vil så gjerne ha en liten tatovering men som sagt er jeg skeptisk også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjelden noe problem med seriøse tattoostudioer. MEN. Du må passe på å følge instruksene vedrørende behandling av den den påfølgende tiden før den har grodd. Se for deg å tatovere uten farge..bare risse i huden..det er jo et åpent sår. Tatovøren kan ikke noe for hvordan de som tatoverer seg tar vare på seg selv etter en tattoojobb, de gir anbefalinger om hvordan den skal behandles og det skal man følge. Gjør man det skal det godt gjøres at ting går galt. Tattoostudioer må jo godkjennes for å kunne drive. Og ingen vil ha rykte på seg som sier at kunder får infeksjoner etter å ha vært der...det sier seg nesten selv ;o)

Har ikke hatt noen som helst problemer med min, og mannen min har aldri hatt det med sine. Gå og tatover deg du :o)

Skrevet

Jeg har 4 tatoveringer og har aldri hatt problemer.

Men det er viktig at man følger de instruksjonene man får.

Skrevet

jeg har 3 stk :) Så lenge du er flink til å følge instruksene for etterbehandling går det nok så fint så! Infeksjon er den største faren i åpne sår! Lykke til!!

Skrevet

Signerer de andre.

Har fire stk.

Skrevet

Enig med Phunk, jeg har tre og aldr hatt et problem, men følg instruksjonene!

Skrevet

Jeg har også 3 st og har aldrig hatt noe problemer med de. Som sagt fulg instruksene og det vil sikkert gå bra.

Skrevet

Bare å følge med på hvor de henter fram utstyr det,at det er nåler som er rene ( som er innpakket altså) at de desinfiserer steder hvor utstyr blir lagt og selvsagt å følge rådene du får etterpå..:)

Se alltid ann studioet, sier seg selv at man ikke beveger seg inn et sted som ser lugubert ut...

har 5 tatoveringer, 1 av de tatt i Malaysia bl.a, aldri hatt noe problemer..:)

Skrevet

I mitt tilfelle, så har jeg ikke fått noen forgiftning o.l :) de fleste tatoostudioer i Norge er rene og har sterile nåler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...