mor_guttaboyz Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Hva ville du gjort dersom du var meg?: Jeg skulle et raskt ærend på et kjøpesenter i dag, det var mange ledige parkeringsplasser, men jeg så en veldig nærme inngangen. Så jeg kjørte mot den og akkurat da jeg hadde begynt å kjøre inn mellom strekene så jeg en annen bil som nok også hadde tenkt samme tanken som meg. Men jeg var jo omtrent på p-plassen og denne bilen lengre bak. (Den stod ikke å ventet på parkeringsplassen, den kom kjørende i motsatt retning som meg og for det jeg visste så kunne den jo ha vært på vei ut av hele parkeringsplassen.) Så jeg fullførte parkeringen jeg men da begynte damen i bilen å tute og rullet ned vinduet i det jeg gikk ut av bilen. Den plassen ville hun ha sa hun. ehhh nå har jeg parkert så du får ta en av de andre (det var mange på rekka bak og enda flere på resten av p-plassen). Nei hun hadde handicapparkeringslapp i vinduet så den plassen skulle hun ha. da ble jeg litt stressa for jeg parkerer ALDRI på handicapplasser. Da jeg begynte å beklage litt og sa at jeg ikke så noe skilt på at dette var handicapplass og så sa damen "nei det er ikke det, men jeg har altså lov å parkere på vanlige plasser jeg og!" Skikkelig sur tone på kjerringa (som var vel rundt 60 i en lilla sportslignende bil med handicaplapp i vinduet). Jeg sa høflig at nå måtte hun finne en annen parkeringsplass og så gikk jeg. Makan til oppførsel, skikkelig sur og grinete var hun. I tillegg så jeg henne inne på senteret, hun var ganske overvektig men jeg kunne ikke se at hun hadde handicap av noe slag. (selvsagt kunne hun ha noe skjult) Jeg mener hadde jeg sett at det satt en gammel person i bilen så hadde jeg nok rygget ut igjen, men helt ærlig så jeg ikke den blå handicaplappen, dessuten var dette en vanlig plass, jeg var først. Hva ville du gjort? Ville du gått inn i bilen igjen og flyttet den til parkeringsplassen lengre bak? Hva hadde du sagt? Jeg ble så paff jeg.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Så lenge det var en vanlig plass så hadde jeg stått der! Hvis det hadde vært så at ho virkelig MÅTTE stå der, og hadde en sånn lapp så ville jeg bedt om å se den!
Dotten Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Jeg hadde latt meg provosere voldsomt. Kalt henne ei jæv... fi... og gått!!! Sorry, men er enig med du. Du var først, og så lenge dette ikke var en reservert p-plass, hadde du like mye rett på den som henne. Du kom først, dermed var plassen din.... Og ja.. Jeg har latt meg provosere av gamle sure kjerringer før... he, he.
camilla^ Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Jeg hadde gjort som deg. Hadde alle handycap parkeringer vært opptatt, en tydelig så skiltet i bilen og mennesket i bilen hadde spurt på en hyggelig måte hadde jeg flyttet bilen ja. Men henne her hadde jeg ikke rikka meg en tomme for, desverre...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Hadde ikke gjort noe annet en deg jeg. Hadde hun komme å spurt i på en ordentlig måte så kanskje...
Twig Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 De eier jo ikke de nærmeste plassene heller da.. nei, du gjorde rett, parker hvor du vil, så lenge det ikke er handicapplass
sveis Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Hehe.. Høres nesten ut som min x-svigermor. Overvektig og handicapparkeringslapp... Vet ikke hvilken bil hun har for tiden, men lilla sportsbil kunne godt være noe hun har anskaffet. Var det henne, eller noen av samme kaliber, så handlet du helt riktig! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå