♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Har dere tatovering med navnet til deres barn/mann?
Monajenten Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Nei, men vurderer å tatovere initialene til barna mine.
Supermamm Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 nei, og ikke vil jeg ha det heller, men har sett det på andre som har vært fint, men kunne liksom ikke tenkt meg det selv...
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Ja, jeg har navnet til barna tatovert med kinesiske tegn.
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2007 Okei, har såå lyst til og tatovere navnet til sønnen min.. men hvor og hva slags skrift vet jeg ikke.. Hvor har dere det i kroppen og hva slags skrift? bilde?
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Som sagt med kinesiske tegn på undersiden av hvert håndledd...
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har de kinesiske tegnene for "datter" nedover ryggraden. Kunne ikke tenke meg å tatovere selve navnet, men det ville pappaen, så han har det i gotisk skrift nedover underarmen. Mannens ville jeg ikke ha tatovert, og han ville nok ikke hatt mitt heller. Har ikke noe med å ikke elske hverandre NOK å gjøre, men visse ting kan man aldri være sikre på. Uansett hvor rosenrødt alt er )
BettyBoob Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Nope, men 3 andre. Ville ikke tatovert noens navn.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #9 Skrevet 5. juli 2007 Niks, og kommer ikke til å ta det.. Jeg har en tatoo av noe annet på ankelen. Vurderer noe av den samme på andre ankelen også. Men navnet til sønnen min vil jeg ikke ha som tatto.. Ikke misforstå, men _jeg_ ville ikke gjort det. Jeg er utrolig glad i sønnen min, men tatto med navnet hans.. Nee
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 5. juli 2007 #10 Skrevet 5. juli 2007 Ikke ennå.. hehe... har egentlig veldig lyst men får ikke bestemt meg hvordan.. Har stjernetegnet mitt og fødselsdatoen min under på leggen, vurderer å gjøre det samme med snuppas stjernetegn+fødselsdato på innsiden av leggen...får se etterhvert:P
Cat.68 Skrevet 5. juli 2007 #11 Skrevet 5. juli 2007 Ja jeg har en minnetatovering med sønnens navn og fotavtrykk på leggen. http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/415595/offset/14
Djoolia 07+08+12 Skrevet 5. juli 2007 #12 Skrevet 5. juli 2007 Nei, men kunnet egentlig tenkt meg til bare forbokstaven i tribal skrift tror jeg. Problemet er bare hvor jeg skal gjøre av den, har 3 andre i fra før.. det kan bli for mye av det gode også
Djoolia 07+08+12 Skrevet 5. juli 2007 #13 Skrevet 5. juli 2007 ikke gubbens forbokstav altså, men barnets. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå