Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 jeg er har nå vært sammen med mannen min i 7 år, og vi har vært gift i snart 1 år og har en nydelig sønn på snart 9 mnd. jeg har kun hatt sex med mannen min og i løpet av de 9 årene har han gitt meg 1 orgasme, men jeg har faket ellers. sexen er god den altså men han utfører ikke oralsex, han liker det ikke tror jeg. men iallefall så sliter jeg skikkelig, fantaserer om å ha sex med andre og er så nære på å faktisk være utro fordi om jeg hater utroskap. jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, jeg elsker jo mannen min, men jeg er så gal etter sex og hans lyst har minsket betraktelig i det siste. uff dette er helt forferdelig:( noen som har noen tips? og noen som kanskje kan legge dette ut på skravle for meg?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 vær åpen med han, skal love deg at det funker! ikke fake. kjøp deg en klitorisvibrator som du bruker under samleie. det hisser opp dere begge:) mannen min har aldri gitt meg "innvendig-orgasme" men vi har den beste sexen med hverandre fordi vi er åpne og ærlige!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 ingen flere som kan hjelpe evt legge det ut på skravle? trenger sårt noen råd nå
silhah og emilie Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 jeg tror nok jeg ville ha sagt det til han jeg kanskje han har blitt litt lei seg men det er kanskje bedre enn at du skal ha det slik som du har det? kan forresten legge det ut på skravle for deg siden jeg har egentlig ikke annet å komme med lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 jeg hadde også blitt lei meg om mannen hadde fake'a, men det er vel bedre å være ærlig om det, enn å være utro mot han? tror han hadde blitt mer lei seg da..
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 tusen takk silhah:o) ja han blir så klart mere lei seg da, men hva skal jeg si da? hei kjære jeg har faka hele tiden jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå