Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 16 mnd gamle gutt har begynt å våkne så mye om kvelden og natta og sover så urolig.Vet ikke hva det kan være.Er blid og fornøyd på dagen.Hva skal jeg gjøre?Tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke tips men jenta mi på 14 mnd er helt lik. hun kan skrike hele dagen og hun da. skriver og skriker. og er egtnlig helt frisk da. kan sitte og leke og bare begynne og skrike. bli veldig urolig. men går fort over og er like blid igjen.

Skrevet

Har det skjedd noe nytt i livet hans? Barnehagestart? Ferie? Eller noe annet? Flyttet på eget rom ??

Datteren min ble veldig urolig om nettene og gråt i søvne da hun begynnte i barnehagen, dette gikk over etter ca 2 mnd.

Så begynnte hun å overnatte hos faren, da skjedde det samme.

Hun var helt normal på dagen.

Skrevet

slik er gutten min når jekslene står på.. kjenn inni munnen hans om du kan finne noen tagger langt bak!

min gutt reagerer ingen ting på dagen, men jeg ser så tydelig når gråten betyr vondt så jeg vet at det er de som plager!

når han våkner om natta, prøv å stikke inn en fing i munnen.. hvis han tygger febrilsk på den eller blir tilferdstillt når du tar på gommene, så vil jeg tro det er de som plager!

Jeg vet med meg selv at smerter og plager er verst om natte.. da er det ingen inntrykk som distraherer smerten...i et mørkt rom kjenner du kroppen din mye bedre enn ellers!

prøv med en paracett før legging og se om det hjelper?

håper ihvertfall du finner ut av det..er så slitsomt når de begynner å våkne igjen:o)

Skrevet

Samme problem her også. Vår gutt på 14 mndr har vært så grei å bare legge rett ned på kvelden og sovnet uten en lyd. På natta kunne han våkne noen ganger, men roet seg så snart han fikk smukken. NÅ får han hysterisk anfall når vi legger han ned, få vi roet han, begynner han igjen om vi går ut fra rommet. Samme skjer på natten, hysterisk skriking og vil helst ligge i sengen, men sovner ikke, bare ligger å smiler og snurrer rundt. Synes også han er litt mer krevende på dagen, men stort sett blid og fornøyd bare det skjer noe. Ingen forandringer i livssituasjonen her så jeg lurer også på om det kan være tenner, iallefall godt å lese at andre har samme problem - går vel over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...