Gå til innhold

Overtids tråd...........................


Snart 3 barnsmor!

Anbefalte innlegg

Nå må han bare komme altså....har jo ventet såååå lenge, hvorfor kommer han ikke på den datoen vi avtalte???!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff ja kan de ikke bare komme ut til oss nå! er 6dagen på overtid nå,får snart sammenbrudd:)dagene går bare i venting og spenning!Lille karen inni her er helt turbo og det virker som det er trangt på han:(

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dager over :(

Skal på overtidstime på sykehuset her i dag..... så nå er jeg spent på når jeg blir satt igang.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5. dagen på overtid i dag, men jeg var hos jordmor i dag og jeg har 3 cm åpning, så hun tippet det blir helgebaby på oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Kan ikke tro at det enda ikke har skjedd noe...............Kjenner heller INGEN tegn på at han har tenkt seg ut:(

 

 

 

Vil føde nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt termin i dag, så fra nå blir det vel overtid eller? Er kjei, og nå merker jeg at alle rundt begynner å mase så inmari. Godt ment, men det er ikke gøy for jeg blir så fort på grinern om dagen. Det må være for mange hormoner inni meg for jeg er ikke lei meg, men gruer og gleder meg til fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda 2 dager gått, og fortsatt ingen baby. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 10 over termin og hakket mer utålmodig.... Skal ringe jordmor i morgen en tur. Avtale på sykehus torsdag..Da er jeg isåfall 14 dager over og håper virkelig de gjør noe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var æ og på overtid. Men nu får han vente litt, har ikkje barnevakt t de andre to før på lørdag.. Sånn kan d gå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fire dager på overtid. Sjekket igår, og legen sa at jeg er helt umoden. SUKK!! Popkorn og bringebærbladte, husvask og de andre kjerringrådene har dermed ikke hatt noen effekt hittil. Nå setter jeg min lit til akupunktur og sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 dag over tida nå.. Fikk akupunktur i går, så nu bør det skje noe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg venter ENDA jeg da.... 9 dager over og tror ikke h*n kommer i dag heller!!!!! aaaaaaargh!!!!!! men h*n kommer når h*n kommer!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...