Trultemora er presseklar!! Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Sivert Mathias Sivert Kristoffer Sivert Alexander Sivert Elias Sivert August
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Sivert Elias syns jeg var fint. Tenkte først på Sivert Andre, men det er jo et sånn mellomnavn som veldig mage bruker. Sivert er kansje et navn som er enklere å ha som mellomnavn. Der har jeg mange forslag.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Sivert Leander... Men jeg har da et sært forhold til navnet Leander... Jeg syns det bare er sååå fint!
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 ikke vondt ment, bare synes det er artig. vi har 5uker gamle kattunger, og ene har jeg døpt sivert=P kult navn^^
EnLitenPrins Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Sivert mikal Sivert andreas Sivert elay..Og sivert elias som noen skrev oppom her Likte det best jeg..
~Roskva~ Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 søskenbarnet mitt har en liten gutt som heter Sivert Johan - synes det er fint, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå