Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Vi har prøvd å bli gravide i over 1 år. Prøveperioder har jeg ikke telt før nå i mai. Jeg venter nå på EL, som også lar vente på seg, har sykluser som er mer eller mindre ustabile fra 28-40 dager. Går en del el tester her for tida. Det er som er litt fortvilende er at jeg aldri i det hele tatt har vært i nærheten av å være gravid. Jeg har kun en gang hatt bruk for å teste med gravidtest, og den var selvsagt negativ. Er det flere her inne som er i min situasjon?
Lillegull og spiren Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 akkurat som å høre meg:( jeg har heller aldri testa posetivt:( så jeg håper at jeg får en posetiv test i slutten av juli..har el neste uke..så da får vi se:)
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2007 Da er det vår tur denne måneden da. Med ferie har vi i ihvertfall mulighet til å prøve mye når på EL kommer. Jeg kjenner på meg at den er underveis. Jeg har oppdaget at jeg blir litt stiv og øm i brystvortene før EL og så får jeg en slags murring nederst i magen, pluss at jeg tisser ekstra ofte og mye. Veldig intenst tissetrengt liksom.
Shake those eggs 11pp Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Aldri testa postitivt jeg heller....! Har forressten ikke testa så ofte, for TR kommer jo alltid presis da hun skal komme!! Har prøvd siden Oktober 06.......................... Begynner å bli lei.................!
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Jeg slenger meg på gjengen jeg.. Håper på en positiv test snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå