Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når synes dere at en 7åring bør legge seg om sommeren???synes det er godt å ha litt voksen tid på kvldene å jeg da:)

lagt junior mellom 7-8,han får da lese på senga selv eller spille litt gameboy,men i seng vil jeg ha han,,,er det strengt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 halv 9 synes jeg....7 synes jeg var i tidligste laget...., men det var min mening. Det kommer jo mye an på når han er oppe og hvor hektiske dager han har......

Skrevet

Er han trøtt da? Vi legger vår gutt på 4 år mellom 7 og 8, men han er da stuptrøtt og sliten...

Skrevet

hehe ja er jo tidlig,men vært en vane fra han var et halvt år,så han er i rutine:)sovner igrunn ganske fort,og sover til halv 8-9

Skrevet

Hos oss varierer det litt, men på det jevne er han i seng rundt kl åtte. Men med veldig fint vær ute, så kan det bli noe senere. :-) Har en gutt på 7 år og en på 5 år og de legger seg de fleste kvelder samtidig. Noen kvelder får størstegutten være litt lenger oppe.

Skrevet

Synes ikke det høres så strengt ut jeg, men har ikke så store barn ennå selv da. Hva med å sjekke litt hvordan det er hos hans jevnaldrende? Får du mye protester fra han kan du jo la han være lenger oppe i helgen for eksempel...

Skrevet

Ville da lagt han ved 8 tiden, og kanskje halv ni - ni i helgene hvis han er våken og uthvilt?

Skrevet

Tja, det må jo du finne ut av; hva som passer best for 7-åringen og familien liksom. Men jeg synes kl 7 er aaaaaaltfor tidlig... Her er de jo ute og leker til ca 20-20.30... Blir jo litt trist om han skal ligge å lytte til at de andre ungene koser seg i sommervarmen, mens han må legge seg?

Her legger vår 6 åring seg rundt kl.21.

Og hva voksentid angår; jeg anser heller sommeren som en gyllen anledning til å tilbringe mest mulig tid sammen med barna, som en familie, altså:0)

Skrevet

grunnen til at jeg nevnte det,er at jeg nevnte dette for læreren hans en gang,at han la seh halv 8 før en skole dag...hun så så rart på meg og mente at dette vr alt for tidlig,,,

han klager ikke nei:)heldigvis,den tid kommer nok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...