rufs Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 når synes dere at en 7åring bør legge seg om sommeren???synes det er godt å ha litt voksen tid på kvldene å jeg da:) lagt junior mellom 7-8,han får da lese på senga selv eller spille litt gameboy,men i seng vil jeg ha han,,,er det strengt???
Skravlemamman Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 8 halv 9 synes jeg....7 synes jeg var i tidligste laget...., men det var min mening. Det kommer jo mye an på når han er oppe og hvor hektiske dager han har......
☆Pacific sunset☆ Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Er han trøtt da? Vi legger vår gutt på 4 år mellom 7 og 8, men han er da stuptrøtt og sliten...
rufs Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2007 hehe ja er jo tidlig,men vært en vane fra han var et halvt år,så han er i rutine:)sovner igrunn ganske fort,og sover til halv 8-9
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Hos oss varierer det litt, men på det jevne er han i seng rundt kl åtte. Men med veldig fint vær ute, så kan det bli noe senere. :-) Har en gutt på 7 år og en på 5 år og de legger seg de fleste kvelder samtidig. Noen kvelder får størstegutten være litt lenger oppe.
smakk Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Synes ikke det høres så strengt ut jeg, men har ikke så store barn ennå selv da. Hva med å sjekke litt hvordan det er hos hans jevnaldrende? Får du mye protester fra han kan du jo la han være lenger oppe i helgen for eksempel...
☆Pacific sunset☆ Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Ville da lagt han ved 8 tiden, og kanskje halv ni - ni i helgene hvis han er våken og uthvilt?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Tja, det må jo du finne ut av; hva som passer best for 7-åringen og familien liksom. Men jeg synes kl 7 er aaaaaaltfor tidlig... Her er de jo ute og leker til ca 20-20.30... Blir jo litt trist om han skal ligge å lytte til at de andre ungene koser seg i sommervarmen, mens han må legge seg? Her legger vår 6 åring seg rundt kl.21. Og hva voksentid angår; jeg anser heller sommeren som en gyllen anledning til å tilbringe mest mulig tid sammen med barna, som en familie, altså:0)
rufs Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2007 grunnen til at jeg nevnte det,er at jeg nevnte dette for læreren hans en gang,at han la seh halv 8 før en skole dag...hun så så rart på meg og mente at dette vr alt for tidlig,,, han klager ikke nei:)heldigvis,den tid kommer nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå