Gå til innhold

Flere som ser "gullprikker" ?? Innimellom..

Anbefalte innlegg

Skrevet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

som ildfluer? stjerneskudd??¨¨¨

i såfall gjør jeg det...spes når jegtar avmeg linsene om kvelden

Skrevet

jepp, når jeg har bøyd meg og reiser meg opp. -lavt blodtrykk...

Skrevet

jeg har dette i massevis!! Og tok det opp med jordmor, som sa at så lenge det ikke kommer kombinert med hodepine etc, er det ingen fare. Er visstnok normalt....

Skrevet

Ja jeg!!

Jeg kaller det stjerneskudd. Jeg trodde det bare var meg. Jeg har helt normalt blodtrykk.

Hva kan det være? Jeg trodde først jeg hadde glitter eller noe i øyevippene,men det skjer faktisk ganske ofte. (Jeg har sjekket, det var ikke glitter heller hehe)

Skrevet

ja jeg gjør det

Skrevet

Vet ikke hva det kan være egentlig... Men jeg hadde sv.f i forrige svangerskap (ikke nå) Men så "stjerner da også,så jeg ble litt bekymret.. :)

HI

Skrevet

Yepp.. så stjerner et øyeblikk i kveld, og det har skjedd en gang før også, for tre-fire uker siden. Etter første gangen var jeg hos legen og sjekket urin og blodtrykk. Alt var normalt, så jeg bekymrer meg ikke denne gangen =)

Skrevet

jeg ser også stjerneskudd. Har proteiner i urina, ødem på 3, men ikke høyt blodtrykk. Kan de stjerneskuddene være enda et tegn på begynnende svf? Håper ikke det.

Skrevet

Tror ikke det er tegn på begynnelse på svangerskapsforgiftning. Min urin har vært fin hele veien (var til kontroll senest i går) og jeg ser også slike stjerneskudd innimellom (når jeg reiser meg eller bøyer meg fremover). Det er visst helt vanlig at gravide har det slik og det er ikke farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...