Vorin med nr 3 Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Da jeg var veldig nær termin med førstemann tipset en lege meg om at popcorn kunne sette en fødsel i gang, dersom kroppen var klar. Hadde noe med å gjøre, hvis jeg ikke husker helt feil, at systemet jobbet så hardt med å fordøye popcornet, at dette kunne sette igang rier. Samme dagen spiste jeg MASSE popcorn, og samme døgnet ble den lille født....kanskje bare tilfeldig :-) Men nå har jeg bare 12 dager igjen til denne terminen, og idag var jeg på kino og spiste igjen mye popcorn.......så nå får vi se da, dersom det skjer noe i natt, da er iallefall jeg overbevist om dette trikset :-)
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Mmmm... Leste nettopp dette etter at jeg akkurat har stappet i meg en hel micropop-pose. Kult sammentreff! Håper det funker;o)
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Hehe jeg har 5 uker til termin og spiser masse popcorn, har bare kjempetrang etter salt... Godt at ikke noe har skjedd da )
varg veum Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 pøøh jeg er 5 dager over tiden og spiste masse popcorn i går..null effekt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå