LilleTrolle Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Hei. Sambo kjøpte denne uka bilsete fra Kiddy, det heter Kiddy Protect 4, og går fra 0-13 kg. Jeg har aldri hørt om merket før, er det noen som har erfaring med dette merket? Planen var egentlig å kjøpe et Maxi-Cosi Cabrio Fix-bilsete (best i test), men så fikk svigers se dette på supertilbud til 300 kroner, og overbeviste sambo om å kjøpe (han klarer dessverre aldri å si nei til sin mor). Prisen i seg selv er selvsagt nok til å gjøre meg som vordende hønemor nervøs; når det er så rimelig må det jo være noe galt med det? Noen som vet?
mammmamia ** Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Jeg ville nok byttet tilbake setet, i hvertfall sjekket det grundig opp først! Send mail til Trygg Trafikk og hør med dem hva de mener! Billige bilseter er som regel synonymt med dårlig kvalitet ja, men ikke alltid! Sjekk det grundig ut først, og JEG ville byttet ja..! Det er faktisk en liten pris å betale for at ungene sitter trygt, stol på magefølelsen din! :-)
LilleTrolle Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 Takk for godt råd, jeg kontakter Trygg Trafikk og hører hva de har å si. Babyens sikkerhet er uendelig mye viktigere enn å spare noen kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå