Gå til innhold

Mange sier.."staaaakar foreldrene til Madeleine".....

Anbefalte innlegg

Skrevet

DE HADDE IKKE VÆRT I DENNE SITUASJONEN OM DE IKKE HADDE FORLATT UNGENE SINE I HOTELLET (I ET FREMMED LAND OGSÅ VEL Å MERKE) FOR Å PLEIE SINE EGOISTISKE BEHOV ("ER SÅ F***INGS VIKTIG Å VÆRE KJÆRESTER NÅR EN HAR FÅTT UNGER -TULLET) FOR Å GÅ UT OG SPISE..

FYSJ SIER NÅ JEG..

MENER IKKE DE FORTJENER DET DE OPPLEVER..UNNER INGEN Å MISTE ET BARN.. MEN HVA I H****** TENKTE DE PÅ?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JADDA.....Vet du hva Hi !?!

-JEG ER HELT ENIG MED DEG, DER!!!!

Skrevet

SYNES MYYYYE MER SYND PÅ DEN FORSVARSLØSE UNGEN!

Skrevet

De tenkte vel muligens at de var sultne og at det fint gikk å sjekke barna vært tiende minutt, mens de spiste?

Tror du ikke de selv er de første til å klandre seg selv for at de lot ungene være alene i det hele tatt?

Skrevet

Hehe... Vært tiende minutt, liksom... Hvert tiende minutt, selvsagt.

Skrevet

Eh det er faktisk synd på foreldrene hennes selv om de gjorde noe dumt.

Forøvrig lurer jeg kanskje på om de har noe med dette å gjøre selv

Skrevet

JEG OGSÅ! VI VAR SELV PÅ FERIE DA DETTE SKJEDDE OG MANNEN MIN SA DET GIKK HEEEEEELT FINT OM VI GIKK FRA UNGENE PÅ ROMMET. JEG BLÅNEKTA OG SATT ALENE SAMMEN MED UNGENE MENS HAN HANG I BAREN MED VENNENE VÅRE.

DET VAR JEG JÆÆÆÆVLIG GLAD FOR DA JEG KOM HJEM!

STYGT Å SI DET, MEN HVA FAEN I HELVETE TENKTE DE MED?! INGEN MED VETTET I BEHOLD GJØR DET SAMME SOM DET FORELDRENE HENNES GJORDE OG DE SKULLE HATT JULING PÅ BLANKE MESSINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

For å være pirkete, det var hvert 30. minutt...

Skrevet

det har vært veldig stilt ang denne saken i mediene nå. var det ikke noe i det huset de skulle ransake?? synes jeg leste noe om at d var innredet barnerom i kjelleren?

Skrevet

Hrmf... Jeg er bombesikker på at jeg har lest hvert tiende minutt et eller annet sted. Sansynligvis i tabloidene. Som jeg i bunn og grunn ikke syns er videre troverdige..

Skal vi si hvert tyvende minutt?

Skrevet

Det jeg syens er merkelig med denne saken er at du leger ikke har råd til å betale barnevakttjennesten som var tilgjennelig på hotelt så for å spare penger ( var ikke dette et fem-stjernes hotel da??) så valgte foreldrene å ikke bruke det...

Syens mer synd på de som blir frastjålet barn på føden eller inne på privat eindom, altså i situasjoner der foreldrene forventer at er trygt.

Kanskje det er en liten ide å ikke parkere barnevogna på trapp elelr gårdsplassen uten tilsyn allikvel..

Skrevet

...og sannheten er det nok bare Gud som vet... Og da er vel den hemmeligheten også vel bevart for all fremtid... ;-)

Skrevet

"JEG OGSÅ! VI VAR SELV PÅ FERIE DA DETTE SKJEDDE OG MANNEN MIN SA DET GIKK HEEEEEELT FINT OM VI GIKK FRA UNGENE PÅ ROMMET. JEG BLÅNEKTA OG SATT ALENE SAMMEN MED UNGENE MENS HAN HANG I BAREN MED VENNENE VÅRE.

DET VAR JEG JÆÆÆÆVLIG GLAD FOR DA JEG KOM HJEM!

STYGT Å SI DET, MEN HVA FAEN I HELVETE TENKTE DE MED?! INGEN MED VETTET I BEHOLD GJØR DET SAMME SOM DET FORELDRENE HENNES GJORDE OG DE SKULLE HATT JULING PÅ BLANKE MESSINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "

Hufsemor

Tja.. Hufsemor. Ut fra dette innlegget kan det se ut som om mannen din er en som ikke har vettet i behold- og hadde det ikke vært for at du blånekta, skulle han faktisk hatt juling på blanke messingen..

Såå.. kanskje ikke være for stor i kjeften når det gjelder de dumme foreldrene som gikk fra barna. Hadde din mann vært på ferie alene med barna, hadde kanskje de også blitt overlatt til seg selv på hotellrommet, eller???

Skrevet

Det er like synd på alle foreldre som mister barna sine!

Selv om du ikke vil gå fra barna på et hotellrom så er det sikkert nok av andre 'feil' du gjør. Vi gjør alle feil, de som sier noe annet tør jeg påstå at juger eller mangler selvinnsikt.

Jeg synes det er ille hvordan folk dømmer, bare fordi en selv har vært så heldig å slippe unna de mest fatale konsekvensene av egne feil.

Går det virkelig ikke an å ha medfølelse for andre selv om man mener de har handlet feil?

Skrevet

Tja, Camilla_25, har jeg sagt noe annet? Fortalte han hvor dum han var som i det hele tatt tenkte tanken og da vi kom hjem og leste avisene, så skjønte han jo hvor forbanna korttenkt og idiotisk av han og i det hele tatt foreslå det. Dust. Og etter denne saken, så har til og med han skjønt at barn ikke er trygge alene på hotellrommet, så ingen fare der;-)

Og juling på blanke messingen får han daglig;-)

Skrevet

Jeg føler med dem, det er ikke det, men hadde de tenkt litt så hadde de visst at de ikke var hjemme i en liten bygd i england og det er begrenset hvor mange tåpligheter man kan gjøre i "det store utland" eller et flott ferieparadis uten at det blir lagt merke til av folk med skumle ideer..

Man må alltid tenke før man handler og jeg mener fortsatt at det er mer synd på de foreldrene som mister det kjæreste man har i et trygt miljø eks hjemme..

NN over her med masse skrivefeil... ( er veldig trøtt og ser dem ikke før jeg lagrer så sorry til alle i skrivepolitet her inne)

Skrevet

Etterpåklokskapen kan være vanskelig å se på forhånd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...