Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 har stemt for dere som vet kjønnet??BIM sin eller den på babyverden?? Er litt nysgjerrig jeg:-)
Mamsen og lillegutt Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Jeg vet ikke kjønnet mitt,og det står forskjellig på disse to. Men den som er på babyverden er lik den som er mange andre steder på nettet... Men vil dytte denne opp for å høre med de som vet kjønnet...
varg veum Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Den på babyverden stemmer på begge mine og på samtlige av damene på avd min på jobben..så holder meg til den jeg..
Mamsen og lillegutt Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 hvis det er den som stemmer,så blir det jente på meg....(selv om jeg tror det blir en gutt,for jeg syns jeg såg noe på UL...)
Yuna Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Ingen stemmer på meg, og det stemte heller ikke på vennina mi og søstra hennes. De fikk motsatt av hva som ble spådd på begge to, og jeg får jente i følge to Ul'er. Står på de kalenderene at jeg skal få gutt. Så har ikke tro på det i det hele tatt.
jentå _mi09.09.07 Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 den på BIM stemmer på meg, blir jente..har ikke sett på den på babyverden ennå,må gjør det nå=)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 Tusen takk for mange svar!!!!Er såååå nysgjerrig selv:-)
ana baroma Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 Bim stemmer på meg, mens din baby ikke stemmer:) iallefall om det faktisk BLIR ei jente, da...
Jeenie Skrevet 6. juli 2007 #11 Skrevet 6. juli 2007 BiM sin stemmer for meg iallefall... Babyverden sin gjorde det ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå