Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Blir så eitrandes oppgitt på de kvinnemenneskene som legger på seg "perfekt mor" tittelen fordi de *kjøper utedresser til ungene for 1500-2000kr gjerne et par stk så de har i bhg og... *Merkeklær..merkeklær...merkeklær... * null våtservietter og ser ned på de som synes det faktisk kan være greit å bruke til tider.. * Mot kjøreretningen.... vil barnas beste sier de..men vil ikke de som har stolen plassert MED kjøreretningen det og?? Kan være faktorer som gjør at det å sitte med er det beste alternativet * Fysj å fy om ungen får i seg en dråpe saft og et sukkerkorn... her går det kun i økologisk grønnfor
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 *fnis* Du sier noe!! For meg er en perfekt mor en mor som gjør det beste hun kan uansett utgangspunkt, man kommer langt med kjærlighet og korrekte grenser.. Antar at man kan bli pøbel selv om alle disse overnevnte kravene er oppfylt.
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 En dråpe saft? Et sukkerkorn? Jadda, skjønner at det var meningen å sette ting på spissen her, men det er da ingenting galt i å tenke fornuftig når det gjelder ungene sine. Jeg prøver alltid å gjøre det beste, men noen perfekt mor har jeg da aldri tenkt å kalle meg. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå