VinterSol+2 Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 nå er det fjerde bæsjefrie dagen til jenta mi på 13 dager... jeg tenkte at to-tre dager var normalt, men begynner nesten å bli litt bekymra nå? magen hennes virker jo helt sprengt! Hun får morsmelk, og tisser i massevis, samt promper masse.. har sett at hun virkelig jobber med noe de siste par dagene, og hun blir jo litt frustrert innimellom... men stort sett virker det som hun har det bra.. akkurat nå har jeg fått henne til å sove, så hun ligger på ryggen i fanget mitt, og jeg masserer magen hennes forsiktig... da promper hun iallefall en del.. og jeg kan kjenne det jobbes i magen hennes!
VinterSol+2 Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 hun har fått mme en gang i løpet av disse fire dagene, ellers får hun morsmelk ja.. hehe, satser på at vi får en real bombe etterhvert da, kjenner jo at det romler og bobler i magen hennes! takk for svar:)
Gravenstein Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Helt normalt :-) Snuppa bæsja hele tiden da hun var så liten, mens lillemann bæsjet max en gang i uken.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Min lille gutt på 4 mnd kan gjerne gå 5-6 dager før han bæsjer. de første to månedene gikk det på det lengste 12 dager. De sier at alt opp til 14 dager er normalt, så du kan bare ta det med ro Men skal love det kommer en skikkelig bombe når det først smeller
Yo&La+spire Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Sånn er det her å...kan gå opptil ei uke... I begynnelsen bæsja hun litt hver dag, men nå kommer liksom alt på en gang ca 1-2 ganger i uka. Eg bare hååååper at vi er hjemme når det skjer, for bleia klarer ikke alltid holde på alt:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå