Gå til innhold

Noen jenter i 30-årene fra Oslo?


Anette72

Anbefalte innlegg

Vi venter vårt første barn foreløpig dato 4. mars. Det hadde vært hyggelig å komme i kontakt med andre jenter i 30-årene (er selv 35) som venter barn samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Anette72 :)

 

Bor ganske nærme Oslo vi da,på Bekkestua :)...Jeg er 33 år,har ei fantastisk flott datter på 15 år(ja,var tidlig ute med henne),har samboer på 37 år.

Vi venter vårt første barn sammen nå i mars :) foreløpig termin er 02.03.2008 :)...har vært uten prevansjon i 3-4 år nå...vi ville gjerne ha barn sammen,men ingenting skjedde.Når jeg endelig startet & godta at vi kanskje ikke kom til & få barn sammen,ja...da kom sannelig den lille rakkeren :) Det er jo bare helt UTROLIG :)...& storesøster er jo helt oppe i skyene,gleder seg som bare det :) så nå NYTER jeg kvalmen,at jeg er bilsyk,såre pupper osv...det er bare deilig hehehe :))

 

Klem Lykkelige Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.s et lite tips...legg denne linken inn på Skravlesiden heller...det er der alle er :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anette - Jeg bor på Løkka og er 32. Venter første jeg også og har termin 25 februar. Kjenner ingen andre som er gravide, så det hadde vært kjempehyggelig å få kontakt med andre med mage:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...