Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Er det noen som er det eller har personlighetsforstyrrelser el annet som har stått på medisiner? Ble dere bedre? Har dere fått barn etterpå? Hvordan var graviditeten? Ble dere verre?
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Har ikke vi fleste her inne "personlighetsforstyrrelser" da..................? -men trenger ikke behandling,...eh...tror jeg
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 har ikke det selv, men de aller fleste klarer seg kjempefint på rette medisiner! Men tror ikke man kan ta det mens man er gravid, så det blir jo noen mnd uten medisiner som kan bli tøffe.
M by M Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Faren min er det, men han nekter å ta imot behandling og er derfor ikke mulig å ha kontakt med han i de periodene han er depresiv. Om du er det selv og vil få barn, bør du ta imot den hjelp du kan få via medisiner og annen behandling først og få så mye innsikt i sykdommen som du kan og informer omgivelsene dine godt om dette. Det er mange som kan leve nesten helt normalt med diagnosen om man tar imot hjelp og har selvinnsikt.
SuperMusa Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 En venninne av meg er det og hun har det myyye bedre på medisiner. Ang graviditet vet jeg ikke, for der har hun ikke vært enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå