Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Det må da bli veldig dyrt? Regner med det er et par i hver pakke, men det må da gå med noen i hver periode??
dolly29 Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Viss du kjøper dem på apoteket er det dyrt. Men gå inn på billige tester.no? (tror det er det det heter). Der får du kjøpt en hel del for 200 kr. Litt knedite å bruke, men jeg gjorde heller det, enn å betale i dyre dommer..
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 Takk:-) Da blir det handling dersom mensen kommer.
petronella_78_med spire =) Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 jeg har nettopp kjøpt 2 x 1 pk med 7 tester i hver, fra billigetester.dk. Det koster 199 pr. pakke. Kjøp i 2 (eller evnt. flere) omganger..så slipper du å betale tollavgift, siden det er under 200 kr! =) Pakkene kom i posten etter 3-4 dager =) Supert!! ...så nå venter jeg bare på at mensen skal komme...(eller...egentlig håper jeg jo at den ikke kommer da...hehe) ...så jeg skal bruke testene neste syklus.
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2007 Er det best med digital test, eller disse pinnene da?? Den pakken med digitale tester var jo ikke dyr, og er ikke disse de "sikreste"?
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2007 Får jo bare håpe på at du ikke trenger disse testene:-D Jeg har IKM i dag(tror jeg). Har kun fått skyggestreker til nå. Vet ikke om jeg tør å teste i morgen. Kanskje jeg venter noen dager. Huff. Blir jo helt frynsete i nervene av dette.
TussiLussi Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 På Billigtester.no koster de bare noen kroner per stykke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå