Mrs. Bouquet Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Skal gjøre det i august, og lurer på hvor vondt det var etterpå. Trenger jeg barnepass også dagen etter operasjonen?
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har korrigert synet med laser, eller lasik, kalte de det visst. Det var jæ**** vondt i noen få timer etter operasjonen, men jeg fikk med smertestillende dråper og tabletter og det gikk egentlig utrolig greit. Oppholdt meg i husets mørkeste rom i noen timer, var operert på formiddagen, og var oppe igjen fra senga og laget middag til mann og barn før kl 16! Dagen etter var jeg på jobb - med solbriller... Elevene mine var nokså nysgjerrige... :-) Operasjonen anbefales!!! Tok tid før synet stabiliserte seg, men det var faktisk verdt ventetida. Lykke til! :-)
Mrs. Bouquet Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 Takk for svar. Det er Lasik ja. Skulle visst ikke få smertestillende etterpå, men kunne ta paracet om en ville. Får se, har noe Paralgin forte liggende. Kan nok ta meg av jenta mi neste dag høres det ut som.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå