Gjest Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Du, har du grønnsåpe i hus? Hvis du har - spiller ingen rolle om det er sånn du vasker gulv med eller om det er såkalt medisinsk: Tapp i badevann, eller bare vann i et fat og bland inn litt, en halv til en desiliter grønnsåpe - og sett deg oppi! Jeg tror ikke dette er noen mirakelkur, men jeg vil faktisk tro at dette kommer til å lindre litt. Skyll av deg all "kjemi" - altså alle kremer og gel før du setter deg i grønnsåpebadet og så må du prøve å slappe av og kose deg litt i grønnsåpa. Grønnsåpe er et naturlig "preparat", og gjør uansett absolutt ingen skade. Håper du får lindring snart!
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Kanskje du er her nå og leser dette. :-) Føler med deg!!! Skjønner at du har det rett og slett forjæ****! Eller går det bedre i dag?
Sabina og gjengen Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har testa dette flere ganger for mange uker siden... men takk for tips uansett:) kjempekoselig at så mange tenker på meg;) Hvis alle som tenker på meg stiller på riksen med meg på mandag får vi nok fart i sakene, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå