Kristine :-) Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Vi holder på å sette opp kjøkken og finner plutselig ut at man må ha to stikkkontakter til en innebygget ovn. Stemmer dette? Noen med erfaringer? Evt. av hvilket merke trenger man bare en stikkontakt?
Kondis som en murstein Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Det er vel sånn at du må ha en til toppen og en til komfyren?
Kristine :-) Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 Ja det var det jeg begynte å bli redd for : ( Vi har bare en. Kanskje vi ma ha en vanlig komfyr allikevel det har jeg ikke sett for meg.
Curry Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Hvis platetoppen står rett over komfyren, finnes det ovner som kan kobles sammen slik at bare en stikkontakt brukes. Men kjøper du platetopp med touch-panel må du ha to stikkontakter. Da er det ingen kobling mellom komfyr og platetopp.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Det stemmer det, men på den delen som kommer fra ovnen så er det en helt vanlig stikkkontakt, men fra den som kommer fra platetoppen er det en sånn komfyr kontakt. Så da trenger du bare en spes kontakt :-)
Kondis som en murstein Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Men toppen har vel vanlig stikkontakt, mens komfyren har sånn med tre på? Eller? Ble plutselig veldig usikker nå...
Kristine :-) Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2007 Takk! Trenger forsåvidt ikke touch panel. Da ordner det seg forhåpentligvis:)
Gjest mphs Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Det er riktig at du må ha en til toppen der den skal være og en til selve ovnen der den skal være. Det er ikke vanlige stikkontakter men slike større og du må ha egen kurs på platetoppen.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 5. juli 2007 #9 Skrevet 5. juli 2007 Omvendt :-) Iallefall her. Nettopp kjøpt. Elektrolux er det her i gården.
Kristine :-) Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. juli 2007 Takk for svar alle sammen! Håper det ordner seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå