Gå til innhold

Åpner brudeparet gavene selv i bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke vanlig at noen åpner opp gavene og stiller dem opp sammen med kortet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Der jeg har vært, har de hatt folk til og åpne de, fordi det tar for lang tid. Så de har gjerne begynt og åpne de før vielsen er over, sånn at det står klart når de kommer.. MEN det er også noen som åpner selv, men det er vel mest de som ikke inviterer så allverdens mange ;)

Skrevet

Nei, det er det ikke tid til. Det er vanlig at søsken og/eller venner blir bedt om å åpne presangene og skrive ned hvem som har gitt hva og stille opp.

Skrevet

Jo, ofte er det andre som får jobben med å åpne og legge riktig kort med gaven, også kanskje skrive ned i en bok hvem som gav hva i tilfelle brudeparet vil vite det når de sender takkekort :)

Skrevet

De bryllupene(mitt eget også) jeg har vært i er det vanlig at noen andre tar seg av den delen. Det er travelt nok, med å hilse på alle gjestene :-)

Skrevet

Har ikke vært i veldig mange bryllup, men i de jeg har vært i har noen av gjestene åpnet gavene, satt kortet ved siden av. Og skrevet i bok hva som er fra hvem slik at når folk blir "klåfingra", og kort og riktig gave ikke henger sammen lenger vet brudeparet hva de skal takke hvem for :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...