Gå til innhold

hårfjerning med laser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort det her? Hvor mange behandlinger måtte du ta før det var bra?

I dag var jeg inne til min tredje behandling. Håper virkelig det er den siste. Trodde ikke det var vanlig med så mange behandlinger.... Må jo stole på at vedkommende gjør det riktig, men man har jo ikke akkurat lyst til å bruke så veldig mange tusenlapper på dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo an på hvilket område du behandler det... Jeg har brukt det på noen uønskede hår i ansiktet, veldig effektivt! Det er jo et visst antall håranlegg i hver hårpose, så man må regne med 3-4 runder i hvert fall, også kanskje et par vedlikeholdrunder senere.

Skrevet

Dette er på bikinilinjen. Hmmm, ikke akkurat en behagelig prosess dette, og hvis du mener jeg kanskje trenger noen runder til... uff hjelpe meg. :) Er det sånn at hver hårsekk har flere hår som må brennes? Da er jeg sikkert ikke ferdig enda jeg.

Skrevet

Ja, det stemmer, hver hårsekk har flere anlegg :) Deilig å få det gjort da! Er jo så godt å slippe og vokse/nappe eller barbere!

Skrevet

Dytter denne opp igjen jeg.

Flere som kan komme med sine erfaringer? Hvor mange ganger tok dere laser før dere var fornøyd? Vil dette vare i mange år eller? Håper virkelig det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...