så var vi 4 Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 eller skal jeg bare spare meg for annonsekostnadene?
så var vi 4 Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 okei da skal jeg legge de ut for salg da
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Så lenge det er kurante seter.og prisen ikke er for stiv,tror jeg ikke det er noe problem å bli kvitt.
Zyan Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har solgt på finn, gikk fort, og de fikk et flott sete som var lite pg pent brukt. Jeg for min del hadde aldri turt selge noe som ikke var brukbart eller gammelt, ikke slike ting.
så var vi 4 Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2007 nei det er jo ikke noe galt med det, annet enn at det ikke vokser i takt med Martin
Zyan Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 neinei, tenkte ikke på deg nå Bare selg, ta gode tydlige bilder og legg ut..fungerer kjempebra.
så var vi 4 Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2007 har ikke tatt bilde av det for det ligger i bilen som pappaen til Martin låner i kveld, men får vel gjøre det i morgen. Ser dessuten det ikke er noen som har lagt bilstoler til salgs på finn i mitt område, så da blir jeg kanskje kvitt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå