Tulletutta Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Lurer også på den pappa boken som skal være så kjekk ka heiter den.. Så vil lese nokon gode bøker er greie å lese i ferien ,mens eg skal ligge på terassen og sole meg..
ennaH Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Det kommer nå helt an på hva slags bøker du liker, da. Selv har jeg en knert fra før og derfor dårlig tid til å sette meg ned og virkelig slappe av med en bok. Derfor foretrekker jeg noe lettbeint i sommersola. Er du som jeg, kan jeg anbefale krim-trilogien til Stieg Larsson. Vil du ha noe stadig lettfattelig, men også morsomt, kan jeg anbefale alle bøkene til Frode Grytten. Særlig Bikubesong. Har du lyst på litt samfunninnsikt i tillegg, kan jeg anbefale den siste boka jeg leste, "Mitt liv, min frihet" av Ayaan Hirsi Ali. Den gir et interessant innblikk i somalisk liv og tenkemåte. (Dette er hun som skrev manuset til filmen Theo van Gogh ble drept for.)
Tulletutta Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 tusen takk bestilte nett opp tre bøker, sa i lag med harry potter og anne b. Ragde så blir vel ikkje eg så voldsomt spenndende å være med i ferien . eg klarer berre ikkje ligge i ro og sole meg uten noko å lese..
Monimamsen & Gullet - 07.03.08 Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Jeg anbefaler Snømannen av Jo Nesbø ;o) Kjempe spennende bok.... Sommerklemz fra:
FruV Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Idas dans av Gunnild Corwin,skriver om datteren sin som får leukumi. Gripende,trist og en utrolig flott bok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå