Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 han er 4 uker, har ikke feber, virker ikke syk. men hele magen og underlivet er fullt av røde utslett... Hva kan det være ?
LisaColli Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 kan det ikke være hormonutslett da? mener å huske at det er normalt rundt den tiden. eller kanskje atopisk eksem? kanskje han reagerer på klærne eller noe du spiser? i og med at allmenntilstanden hans er fin, tror jeg du kan vente til 6 ukers kontrollen med å spørre hs. er du veldig i tvil, tar du en telefon, det skader ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå