Gå til innhold

**En honnørpost til våre flotte menn**

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og kjeder meg litt foran data'n og stadigvekk leser jeg poster og innlegg om at vi damene klager på mannfolka våre..

Skjønner virkelig at mange av dere klager, men denne posten skal være for oss som faktisk har verdens beste kjærester/ menn/ samboere!!

Mann min skal ha all den honnøren han fortjener mens jeg har gått gravid. jeg er nå i uke 30 og har slitt med bekkenløsning i over 2 mnd allerede. Den siste mnd har jeg også vært 100% sykemeldt.

Itilegg til å jobbe fulltidsjobb ( og noenganger litt mer ) tar han seg av meg og min sønn fra et tidligere forhold på en eksepsjonell måte. han hører på klaginga mi når jeg har vondt, og maserer min verkende rygg og føtter..

har jeg ikke laget mat når han kommer hjem, begynner han på middagen selv..

Mens han bygger ny veranda til oss etter jobb og i helgene sitter jeg og ser på.. For hva kan jeg gjøre??

Jo, da får jeg takk fordi jeg er så flink til å passe på babyen i magen..

Jeg må ha verdens beste mann.. Og for alle menns sitt rykte tenkte jeg en slik post var på sin plass!!

Alle menn er ikke never minded, på fylla hver helg, sure og egoistiske mens vi damene ruger.. Noen menn ser faktisk ut til å forstå hvordan vi har det.. ( eller iallefall later som.. hehe.. )

Fortjener din mann honnør??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jeg den eneste her på BIM med en mann som fortjener litt honnør?

Skrevet

Nei, min fortjener også masse honnør. For å ta imot så mye sure kommentarer fra meg uten å foretrekke en mine, for å pusse opp rom mens han jobber fulltid hjelpe faren på gården til tider på fritiden, for å massere rygg når jeg har det vondt, for å massere føtter når de verker, for å være hjemme med meg foran tv-en på lørdagskvelden når jeg syns det er slitsomt å være sosial til tider, for å gå lange turer med hunden da jeg som regel ikke er i form til å gå, for i det hele tatt være den han er. Elsker han over alt på jord, og gleder meg til å bære fram barnet hans =)

Skrevet

NEI!:o)

Mannen min stiller opp hele tiden. Byttet jobb, fra helgependling til en jobb der han kommer hjem hver dag, da jeg ble gravid. Tar med seg de to eldste ut slik at jeg kan få sovet etter jobb. Masserer meg når det verker. Koser med magen og synger for baby. Har aldri krevd middag( jeg har jobbet fullt hele tiden da...), og gjør ellers mye husarbeid siden jeg har slitt en del med bekkenløsning. Jeg har sagt at jeg har lyst på kun tre barn, men han har lyst til å fylle opp huset med barn. Kanskje derfor han legger inn litt ekstra innsats;o)

Skrevet

Min mann er og fantastisk, kjekk, god og snill! Han er virkelig prinsen på den hvite hesten, i mitt liv :) Han er en helt utrolig støtte, og er mannen jeg vil dele resten av mitt liv med. Takker Gud for at jeg har møtt han!

Skrevet

Så bra at det finnes flere flotte kommende fedre der ute!!

Er jo så mange klageinnlegg på kjærester/menn her inne, så begynte nesten å lure på om jeg var den eneste som hadde en mann som virkelig stiller opp hele tiden!!

Får dårlig samvittighet over alle de tingene han gjør for oss nå om dagen, men har liksom ikke så mye valg heller med bekkenløsning og stor mage..

Gleder meg til vi får hilse på vår lille tulle!!

Skrevet

For en hyggelig og positiv tråd! Godt å gi honnør til de mange bra mennene som faktisk finnes der ute :-)

Jeg har alltid visst at mannen min er fabelaktig, men HVOR viktig det er med en omsorgsfull, forståelsesfull og oppofrende partner har jeg virkelig fått føle i disse månedene jeg har gått gravid.

Han vet nesten ikke hva godt han skal gjøre for meg, og det er ikke snakk om at jeg skal bære en eneste pose selv når vi er i butikken. Da tar han heller med ryggsekk og fyller opp både den og handleposer, mens jeg vagger tomhendt ved siden av.

Han masserer bena mine hver kveld og smører den voksende magen min inn med fuktighetskrem hver morgen.

Blir vi bedt på fester eller bursdager drar han hjem når jeg er sliten, og hvis noen maser om at: "Du kan vell hvertfall bli litt lenger, selv om hun er gravid. " svarer han bare: "VI venter barn, så vi drar hjem sammen".

Han har gitt beskjed på jobben at han ikke vil dra på reiser lenger enn 2 timers biltur unna de siste 6 ukene før termin, og takket nei til en gratis tur til New York en måned før termin av samme grunn.

Når han kommer hjem fra en lang dag på jobben lager han middag til oss begge om ikke jeg har orket. Etter middagen får jeg gå og legge meg på sofaen og slappe av mens han tar oppvasken. Prøver jeg å protestere eller takke ham for at han er så snill og gjør så mye, bare smiler han av meg og sier det er meg som gjør den store jobben for det er meg som bærer barnet vårt.

Prøver derfor istedet å vise min kjære hvor stor pris jeg setter på ham. I går overrasket jeg ham da han kom hjem fra jobb. Da hadde jeg kjøpt puter og vinglassholdere til badekaret, plukket opp en god flaske chablis på polet, kjøpt en bok han hadde ønsket seg lenge, satt fram jordbær og tent stearinlysene på badet. Middagen sto klar i ovnen :-)

Også passer jeg hver dag på å si at jeg elsker ham og at jeg er så glad jeg skal bli mammen til barnet hans. Vesla i magen er heldig for hun kommer (helt objektivt, naturligvis ;-) ) til å få verdens beste pappa!

Skrevet

SUPER TRÅD :D

Min mann er bare verdens beste ;o) han hører på alt babypratet mitt uten å syte,vil sitte på bim sammen med meg,han blir med og ser på barnevogner :)

Han er bare helt fantastisk!:) Sefølgelig krangler vi over ting...men det gjør man i alle forhold :) Han er verdens BESTE! ville ikke ha bytta han ut mot noe her i verden....Han gjør alt for meg,og omvendt!=) Han er verdens beste rett og slett :):)

Skrevet

Jeg er vel heller ikke av de som klager på mannen min:) Han er en fin fyr, stø som et fjell og verdens beste venn og kjæreste. Han er en god pappa, litt distré, men akk så god:)

Ikke er han en festertype, og de få helgene han må reise i forbindelse med jobb, de får han heller ta:)

Skrevet

ai,ai! Slenger meg på denne ja:)

Mannen min gjør ca det meste, jobber 100% jobb ved siden av å vaske hele huset alene hver uke, tar seg av sønnen vår, steller hestene, klipper to mål med plan da det må gjøres, malt ferdig to vegger på huset, og holder på med låven med maling også, gjør det jeg ikke orker (er sykmldt, og har en del kynnere og bekkenløsning) som blir tiltider mye, og gjør ca alt annet også stakkar. Han filer og smører beina mine da jeg ikke klarer det selv, og han smører mat til meg og lager middag da jeg ikke orker det. Han klager ikke og nå skal han jammen meg begynne på annenetasjen på mandag og rive. Denne uken har han ferie, men da jobber han et annet sted for å få inn litt ekstra cash. Tror han kommer til å kose seg fælt når de to ukene med pappaperm kommer:)

Og en ting til, vi sitter litt sammen og jeg leser noen av innleggene som blir skrevet, og han synes noen av mennene til noen av damene her inne er noen j.... idioter, og han skjønner seg rett og slett ikke på dem. Han sier at ja det er tøft for oss menn også og takle en graviditet både psykisk og fysisk, men han forstår det også fullt ut at det ikke allltid er like lett å være gravid i alle sammenhenger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...