strekkmerketrollet Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 hva er yndlings brett spillet deres?? SKRABBLE HER!!
doffine Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 jakten på den røde diamant... tror det er det spillet heter:-))
Bolla&mikrogutten:) Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Fantasi!! Med miming, kjeeempemorsomt:)
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 he he monopol så klart.. det nye med bank kort og greier!!!!
strekkmerketrollet Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2007 åh? er det også noe?? hm.... spørs om det må testes
mamman te JM og M Skrevet 5. juli 2007 #10 Skrevet 5. juli 2007 sequence!!! styg arti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ioren Skrevet 6. juli 2007 #12 Skrevet 6. juli 2007 Fantasi Har en vennegjeng som her hekta på det =P Spiller i faste lag en dag annahver uke Har det kjempemoro Ellers er det TP & Geni, men det liker ikke samboeren min, så det blir liksom mindre av det.. Monopol er det verste jeg spiller, er så dårlig taper, og iallefall når man taper ved å kaste terning Taper man på grunn av manglende kunnskap er det greit liksom, men ved å havne på Rådhusplassen med hotell er liksom ikke det samme for meg =P
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. juli 2007 #13 Skrevet 6. juli 2007 Sequence!!! :D:D Uten tvil!!!! :D:D Anbefales på det sterkeste!!! :D:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå