Kondis som en murstein Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Kan noen legge dette inn på skravlesiden for meg? Trenger virkelig hjelp med dette... Sorry for anonymiteten, men dette er litt pinlig... Jeg har født for litt over to måneder siden men føler at alt ikke er "helt på stell" i underlivet. Når jeg tar et speil og titter er det mye "kjøtt" innenfor åpningen og om jeg kjenner etter er det mykt og kan dyttes inn og oppover. Jeg har vært til 6 ukers kontroll og legen min sa at alt var ok. Men skal det være slik? Trekker det seg tilbake etterhvert? Bør jeg få en annen lege til å titte på meg? Jeg blir veldig glad om noen svarer, siden jeg bekymrer meg veldig for dette. Klarer ikke ha sex fordi jeg er litt redd for å gjøre ting vondt værre.
Zyan Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Vel, slik var det med meg og, trodde alt var skikkelig galt og følte at det nesten datt ut der nede.. Men det trakk seg tilbake, om jeg kan kalle det det, er hvertfall normal igjen nå. Ville ikke spørre om det selv den gang..men så glemte jeg det, sikkert fordi det bare var "borte" en dag...
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Om det er noe trøst, så så jeg ut som en bulldog der nede flere mnd etter fødselen, men nå er det relativt normalt... bare 9 uker igjen til det skal flomme over av hud igjen! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå