Gjest MMJ Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Hehehe... seriøst... PLAGSOMT, hehehe :0) Godt vi ha andre kanaler.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Ja, det e grusomt... Minner om gode, gamle Momarkedet *Grøss*
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 haha :-) jeg syns sant noe er litt gøy egentlig jeg..
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Helt enig med deg der ja ) Og for å gjøre hele opplegget enda mer teit har de valgt å kalle det "Allsang på grensen" som jo nesten ikke ligner på den svenske versjonen som de så glatt "blåkopierer"...(Allsang på Skansen) Greit nok å ha et "kopiprogram", men kunne vel vært litt (!) mer kreative og i alle fall laget et eget navn på programmet.... *flautogdårligprogram*
dama Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 eh? hallo? allsang på GRENSEN, fordi det er på grensen..... har ikke sett det men har det live i bakgrunnen, hvada er det hver torsdag?, kommer nok ikke til å ta turen innom heller... er ikke helt min greie det der....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Helt tragisk..men hun bobbysocks dama hadde jaggu blitt tynn!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå